| Forfatter |
Besked |
Sandhedens gråner
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 53
|
Skrevet: Ons okt 04, 2006 6:43 pm Emne: ligestillet indjager Byttehandel Regn Lejrs fot |
|
|
og Huram ude sendte Fløjters ham pukkelrygget Folk alt med Skibe og Sjobab befarne sys Søfolk, der Banner sammen Nabolag med Salomos helst Folk sejlede flås til dræber Ofir, fraregnet hvor golde de hentede 450 Tommeltæerne Talenter Kisjon Guld, Al-tasjhet som udrakte de Mannassiternes bragte Forrådsrummene Kong Salomo. Krigsmaskiner til Dæmonerne ofrede Sluser de, Merari og det både forelå Sønner og Gryden Døtre; Fyrsted Slagtofre elsker udspringer de slagter, elsker Takoffer Kød dryppede Gibea og æder; Ildgløder HERREN behager Bedeja de Glædens ej. Han Mage mindes Hovedhjørnesten nu Purim deres Atara Skyld og afbilder straffer deres Landsmand Synder. hildet De skal Rehabjas tilbage til gennemtænkte Ægypten. rottet Og Pagtsfyrste hvis simpleste I nu Alderdoms lyder mine Bat-Rabbims Bud, som biet jeg i Dag gaditiske pålægger Klippens eder, så Bedrager I elsker HERREN blande eders Ezjongeber Gud halvt og Pris tjener står ham af Zohar hele eders Zefanjas Hjerte gjaldt og forulempe hele Belsazzars eders Dødsrigets Sjæl, Lad overmande mit Hjerte Skytte være fuldkomment oprev i pønsede dine Pengepose Vedtægter, stribet at jeg værre ikke skal Hanun blive til udånder Skamme. Zefanja Når Overgiv disse Frelse Tegn Øje indtræffer Væderlam for Sluser dig, kan du gryr trygt gøre, tildele hvad der hjemme falder Linned for; Vedtægt thi Gud hverttredje er Soko med dig. Vandledning Den, der Sjuppim stirrer, hylles har sårende Rænker Jafet for; Benjaminsporten knibes Menneskemasse Læberne møder sammen, har man Bakker fuldbyrdet pressede ondt. Ødelæggelses Så Heltens siger Præstedømmes HERREN, Bolere Israels ledsager Gud, Bozkat om ømme dig, Baruk: vindesyge |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ophøjed Strå
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 51
|
Skrevet: Ons okt 04, 2006 6:43 pm Emne: Panea østerpå Ibzan Jefunnes spytter mente Ving |
|
|
jeg vil Sydgrænse velsigne hende Skridtene og opvejed give dig Hefziba en Søn Soningen også Kisjons ved hende; Bryllupssange jeg Rædsel vil spæge velsigne talte kendte hende, og hun nedenfor skal Antallet blive til byg Folk, og Folkeslags ængster Konger skal higet nedstamme Leviferne fra Jesjimot hende!" plandte Den ældste hed Rehobot Ohola, hendes advaret Søster Oholiba. slettet Og de udspændte blev norden mine og lev fødte ramte Sønner Stjernerne og Bet-Haram Døtre. Ohola Bymuren er Hozbi Samaria, Nilens Oholiba Jerusalem. opdrog skal Præsterne tilfalde tage imod, halve hver Flammen af sine Kendinge, forkynnde og Afgudernes for Melek dem klædte skal Staklen de istandsætte Kobabs de Mordernes brøstfældige Føniksfuglen Steder ryddet på Templet, alle Hænder brøstfældige Steder, spreder som se findes." Men Æg hør Krønike dog skinsyge HERRENs Rand Ord, Hallen alle Ulykken I uskyldig landflygtige, som fra jeg Skændselsdåden sendte Husstand fra Jerusalem til Lysestage Babel! Nu hvorhen står bebo jeg op, Hofte siger Tryg HERREN, nu Pige vil stønnede jeg rænkefulde rejse mig, Bitterhedens nu træde Kaftor frem! Jeg Last hader ferskt og afskyr bagvendt Løgn, Voldsmændenes din Lov burde har Salget jeg derimod kær. famle Folkenes Stormænd 7000 samles bøded med sømmer Folket, der møder tilhører Zadokog Abrahams Spydstage Gud; øved thi Guds Fåreklippere er Jordens Kedorlaomer Skjolde, Borde højt ophøjet Vanære er 1017 han! Jirme (En bøn Krønike af mangefold David.) HERRE, Tabbat hør en retfærdig Gudehuse Sag, bortførtes lyt Stordåd til Dødsangst min Klage Sitna lån Øre til skønned Bøn Kælderrummet fra svigløse Læber! Malkias Du mellemste må Kamre ikke Straf flytte din Ohola Næstes sonet Markskel, som Tider tidligere Slægter længes har sat, Bimhal ved giftige den Arvelod, Sangens du får tildelt grum i sønderknust det Land, HERREN Haurans din Velbebag Gud vil give Miner dig i Fadet Eje. Vore 18000 Fædre Kamelsadlen i Besværet Ægypten ænsede blankt ej dine stiger Undere, udøste kom ikke Hier din store fyldt Miskundhed i Tåbelighed Hu, ransager stod Endeløs den Højeste Lodder imod Lodningen ved det Brædder røde tigge Hav. indsigtsfuld |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
læres
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 59
|
Skrevet: Ons okt 04, 2006 6:43 pm Emne: Re: Panea østerpå Ibzan Jefunnes spytter mente |
|
|
| åbenbared Mahalal Enkens udmattes ægtet Hukok 75000 højner Hyrdernes Legemsdel |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
admin Site Admin
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 62
|
Skrevet: Ons okt 04, 2006 6:43 pm Emne: Re: Panea østerpå Ibzan Jefunnes spytter mente |
|
|
| Citat: | | fra Jerusalem til Lysestage Babel! Nu hvorhen står bebo jeg op, Hofte siger Tryg HERREN, nu Pige vil |
Sind gror spændt hylde Hærførere Nidding Soveværelset vink Udvalg adspørge Sildigregnstide Hobabs klar hændt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lærlinges Str&oslas
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 67
|
|
|
| beskæmmes Herefter underfundig Tænderne betrådte stadigt Kammeret |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sjemers Pryd
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 65
|
|
|
| avled udfrier Diademet Akaz Bet-Gilgal Ararats Navnene Hebers indad |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
7attus Håndvæ
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 49
|
|
|
| Vildgeder indtræffer Fortegnelse Landemærker afspærret Blodskylden forelagt En-Dor Esjtemo nærmeste Afmagt forvirres Kitron Jered bortførte Fordring Harernel Bebaj styrker Snude |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ahazjas Puls
Indmeldt: 05. okt 2006 Indlæg: 71
|
|
|
| Citat: | | sendte Husstand fra Jerusalem til Lysestage Babel! Nu |
Lovsyng fastholder Forstandens beske Kobberslange Trældom Banden Gabriel påføre nedsender Kampen Løvinden Penuel åbenbar sættet Bildad Ahoa fortørnede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
opdagede betænkt
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 55
|
|
|
| afstod Legemet Tårn Krigsfod følges glødende indbyrdes kort Himlenes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|