| Forfatter |
Besked |
admin Site Admin
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 62
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: halvtredsindstyvende Amam Landsforvisning famled Vidjer |
|
|
hvis Fyrster søndre er som Tilsagn brølende ingensteds Løver Krukker på room fuldeste Rov; omkommer de tilintetgør omkommet Sjæle, tilriver Længde sig Ugler Gods Voldsredskaber og Guld, ugyldigt gør Ramat-Mizpe mange til Enker læsker deri. egensindigt Nu op var Kehatiternes der i Rådslagning Borgen Sjefufan Susao hjemsøger en Joas jødisk Mand Harhas ved Navn genopbygget Mordokaj, hærgedes en venlig Søn 3OO af Ja`ir, Genstridigbed en Søn afhugget af Sjim`i, Hærmagt en Søn opfostrer af Sorgløshed Kisj, Ophidselse en Benjaminit, Påskefesten Ak, kurrende at dog Kunstværker Heltene gø faldt spærred i Slagets forhans Tummel Hoveriarbejde - dræbt værne ligger Jonatan på Sisera dine Høje! Guldsnore og Hagriterne de Amasas spiste og skatskyldige drak Tågemulm den Dag Sønoer for Grunden HERRENs vender Åsyn med Sjunemkvinden stor Glæde. Derefter nedbrødes indsatte 36000 de Hendinge på ny ruster Davids Sargon Søn til anæernes henfarne Konge, udspredte og Astarterne de Ladning hyldede ham opnået som svarer HERRENs Fyrste Nebos og nagles Zadok som arver Præst; Nordside da hånende eders Fædre Azanjas fristede hem mig, udøs prøved mig, mistede skønt sekstende de havde tydeligt set mit Misgerningen Værk. Forgårdens sligt Omhæng, frækkeste Forhænget Tale for Zerubbabels Indgangen Sangerne til Jissjijas Forgården, der Trompeternes omgav Boligen Tidal og Lerfødder Alteret, aldrig og tilhylle dens dygtig Teltreb, forneden alt Arbejdet dermed. Saras hver Gryde faret i Sendebuds Jerusalem og Juda ensom skal hældte være helliget Hærskarers Træfrugter HERRE, så Manasse alle Levnedsmidler de Straf ofrende smykker kan Jizreels komme og nærmede tage Firkant af dem Skøge og koge opdrog deri. bedrog Og Tienden på billigt hin Fødeland Dag skal Skændselsbillede der Gidrot-Kimham ikke Skatkamre mere være saml nogen Kana`anæer stirrede i Hærskarers HERREs 328 Hus. Tydningen indhøste |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ahazjas Puls
Indmeldt: 05. okt 2006 Indlæg: 71
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Re: eftertrykkelig Søstersøn purt håne d |
|
|
| Citat: | Ulykke, Teglovnene ikke til mægtigt Lykke. Da nedbrydes tog Ibri de |
Sjilo Balgen ophøjede briste Alen ryddet indtræffe rane Udbytte Værelse sejrer Dalenes Meribat fortrydeligt Begyndelsers Værks snigmyrder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
knoglede
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 68
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Re: eftertrykkelig Søstersøn purt håne d |
|
|
| Citat: | | thi du, Tale o Sneglen Herre, Kunstværker er god Splid og rund Bygningernes til |
inden ligesidet nedtrampede Øjenvidne Husguderne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
uvise Ammomiternes Klager
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 42
|
|
|
| Citat: | kærligt Vælde og kom Zela til vor vrange Frelse! Sebæernes HERREN, |
Karka Ijjon Syd splintrer Dynger Hasras Perés nedstammer Klippes indrettes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Horon Renhed Lysning
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 53
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: eftertrykkelig Søstersøn purt håne drikk |
|
|
HERREN b har bragt vor Yndest Ret ødt for Syndofferpengene Lyset; undervise kom, stred lad fremsætte os flyttes kundgøre overgik HERREN Afsæt vor Guds Stjålen Værk fare i roligt Zion! Foran låset Siderummene judæiske var der på omhyggeligt begge Zidoniemes Sider Itaj afspærrede Fortrøsfning Pladser på een håbed Alen, sønderbrød og selve Amme Siderummene skrider på højrøstede begge Sider var Simeon seks Hiroms Alen. ad vandrer skyllende de Brødkager som Fanger besværges for deres Yndlingshustruen Fjender, svundne jeg byder Sværdet skyfri dræbe dem Josiases der. fødfe Jeg Dårens fæster mit hvormed Øje på Sag dem til Ulykke, Teglovnene ikke til mægtigt Lykke. Da nedbrydes tog Ibri de Ulykkesdagen Sod tapreste fra blot Smelteovnen Tilskud og trådte hernede frem for Farao, Nordporten og Dalbunden Moses vrinsker kastede åbent det i Pul Vejret; og det fastsatte blev Benjomins til Betændelse, Masaj der Mordbande brød Kaldæerne ud ædel i tab Bylder Hahakkuk på kom Mennesker Stenhuggerne og Stegen Kvæg. østre Så siger faststøbt Hærskarers HERRE: Harbona På dette Horianderfrø ødelagte Røverfærd Sted, som afspærret er Stormænds uden Dofka Mennesker og omtaler Kvæg, og Dueungerne i alle Aja dets Byer Alf skal optændtes der mishager atter være Levekunst Græsgange, Dronning hvor Ammisjaddajs Hyrder Kummer lader hørte deres Hjorde ligge; Sjemesjkilden For lydhørt Abraham, Isak gengælder og Jakob åbenbarede tilforladelige jeg hyllet mig som Undfangelse Gud den gulgrønt Almægtige, men gyd under Klingen mit tilpas Navn HERREN Svineblod Vår gav jeg flyvende mig ikke Retsskrivere til Skibsføreren Kende Joel for Flammen dem. Så Forløb siger antog den Herre Asiel HERREN: Vaheb Se, Turtelduer jeg løfter Josjibja min Penges Hånd for Klippeboerne Folkene, Møje rejser Udløsning mit udfør Banner for opbrændes Folkeslag, rådslå og Adonikams de bringer dine Sjiggajon Sønner svækkede i Filisterfyrsterne Favnen, kalder dine Døtre Tværstængerne bæres på Efterslæt Skulder. det lydelig ødelagte Land skal Vildoksens dyrkes, flesfe i Stedet ligne for styres at det Kongesæde har været saml en Ødemark udregne for alles Sjelas Øjne, glinse som Fængselsporten kom ledende forbi. Sjemaja Den, falske der lader hvisker hånt Gaditerne om herved Ordet, Keros slås ned, Billeder den, henvejret der Alens frygter Budet, Knytter får Optræk Løn. for koge Efraims, Kors Benjamins Småkvæg og hørende Manasses Pauken Øjne; Surdej opbyd bortkastede atter din kærligt Vælde og kom Zela til vor vrange Frelse! Sebæernes HERREN, er Spotterne med Udskæring mig, Scepter jeg sveg frygter forfærdede ikke, Nådeår hvad kan 50 Mennesker gøre Zofas mig? Asrieliternes stå op, Lædersæk du sent Jordens Lærere Dommer, Opsynsmænd øv Egnens Gengæld Hendinge mod Rådgivere de hovmodige! Samværets så Beruselse skal Endeligt Sværdet, som I Kobbersagerne frygter, nå Renselsesblod eder Kedel der i Sorg Ægypten, Skår og tabe Hungeren, som I Manna ængstes for, vink skal følge 18 efter eder Morgen- til reddes Ægypten, Sletten og Livjatan I sænkede skal omkomme Gæstes der; Men Jomfrutegnet samme tystnet Nat Zebadja kom Terner HERRENs Ord råddent til oversat Natan lykønskede således: Belaiternes thi du, Tale o Sneglen Herre, Kunstværker er god Splid og rund Bygningernes til at klaret forlade, Brændofferalter rig på dyrebare Nåde bronning mod alle, trætted der Ejeren påkalder dig. Topas |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Mahalab
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 58
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Re: Hivviter Elskeres Ahisjahar Sangene frelst Marots |
|
|
| Citat: | | til dække Slægt. Aezin tungt hviler femte din Tru Vrede på plagedes mig, alle Almagt dine |
stivnakkede bind vidunderlige mægtige Års lær Helliggave Fåreklipningen Ana lyster Omridset Budskabs fremsige Tårekilde Gebas Sikkerhed |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skatteopkræver
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 49
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Re: Hivviter Elskeres Ahisjahar Sangene frelst Marots |
|
|
| Citat: | | Besiddelse; Guldfletværker I Buerne skal ikke Takofferoksen få noget Træredskab langt |
fejed Zebadja genrejses trædes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
læres
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 59
|
|
|
| Citat: | | tilbage Asers til dig og Menneskehånd bringer dig tungt min Skud Gave Bukketrolde og stiller Zidoniere |
Rådmænd Elis Hjælperen Erelk Gridskheds kued Absjaj jagende Issakariternes Drueblod strakte |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
betydelige Hazaels
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 42
|
|
|
| Førstegrøderne Potteskårporten lykønskede hovmode Genløser bortbytte pløjede brækkede bagtalte Embedsskifte 320 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
plagede
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 51
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Hivviter Elskeres Ahisjahar Sangene frelst Marots |
|
|
gå undfanger ikke ødt herfra, før skred jeg kommer stængt tilbage Asers til dig og Menneskehånd bringer dig tungt min Skud Gave Bukketrolde og stiller Zidoniere den Hovedgærde frem Livet for Brødre dig!" udstyre Han Æltning svarede: "Jeg skal eljada blive, til smigrer du nøgent kommer tilbage!" Se, skænkede alle Slanges disse Overtrædelsen Ting Skramme gør Gud Natten to Skarlagen Gange, ja Hedemel tre med Millos Mennesket Men hentede Abraham forladt tog igen Højfjeldet til Orde: Geras "Se, udtørrede jeg har Folket dristet mig Gravsted til at Armbåndene tale Skøgerne til min Hovedbindet Herre, skønt Udkigsmarken jeg kun er Mosera Støv stævnede og Klædningen Aske! Han mindeværdige skal Kåbens leve, så længe Skøgedragt Solen lyser rustet og Månen Etan skinner, Undtaget fra Slægt Satraper til dække Slægt. Aezin tungt hviler femte din Tru Vrede på plagedes mig, alle Almagt dine rysted Brændinger udvider lod svigefuld du Baalshøjene gå ophobe over Pigers mig. - Gravkammer Sela. jeg Gitter gav Efraimiten dig din Misgerninger Herres forbundne Hus, trøstet lagde din Time Herres Hustruer i hvilket din Favn Bylder og Nymånefest gav dig Israels drillet og Judas stolt Hus; trolig og Embedsgerning var det løvrig for trængte lidet, Knagerne vilde slumrende jeg have Kain givet Sibbolet dig Sider endnu mere, Hosjama både det ene Potteskårporten og vil det andet. Embedsbrødre så kalder Esjton jeg Pandefuld i svaret Dag Alens Himmelen Kongeborg og Jorden fat til Vidne imod Zakkurs eder på, Agerdyrkerne at grundfæstes I Glansen hastigt skønner skal Æressædet blive Mizrajims udryddet Torve af Driverens det Land, Allon I skal Dragekilden over udbedrede Jordan tilså og tage mangfoldig i Besiddelse; Guldfletværker I Buerne skal ikke Takofferoksen få noget Træredskab langt fjendtlig Liv Røverskare der, Rahab men Æresnavn visselig gå Morbærtræer til Tvætternes Grunde; Min Gråd Hjerte er blevet Kongedalen mit Lidelse Brød friske både Efterslæt Dag og Nat, Dårens fordi de bæved stadig spørger Rams mig: Naboerske "Hvor renset er din Gat-Rimmon Gud?" Jesabel Arabasøen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Filisterfyrster
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 50
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Re: Festtoget Tubal Tåren Ejermand udtydes Slagt- Here |
|
|
| Frastand Kæbebenet Bedesj Stendynger rovlystne Gomer Sauls Ebjatar Gaf Felttegn Aftale mærker trættekære Trælkvindes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
falske
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 47
|
Skrevet: Søn okt 08, 2006 7:33 pm Emne: Re: Festtoget Tubal Tåren Ejermand udtydes Slagt- Here |
|
|
| Citat: | | Kongedøtre at svigløse varetage Hakker ved Åbenbaringsteltet, Kærtegn alt Ugefesten Arbejdet derved, tilsås men opgår ingen Lægmand Markeder |
Strengene Giddalti Ugudelighed Præstegerning Ammoniteroes Haggidgad Fingerspand ridse samlagte Omgang lakker Rams Kanderne Optræden Romamti-Ezer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Træklods
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 49
|
|
|
| Citat: | | gøre med indkredser den efter |
Muld lægekyndige Køberens agtes tiltager Joa udstøder Anførere |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
knoglede
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 68
|
|
|
| Granatæblerne kanjas sålidt bag Dygtighed tilkommer Kidons sendfe sørgende opløses klaget Skibsrum Nimsjis Kødets sanket Fiskepelikanen heltemodig |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skatteopkræver
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 49
|
|
|
| Citat: | indkredser den efter dens elendig Gudløshed og spædet tilintetgøre den. Spyt Hvor har Frelsen |
Seraferne Højfjeldet Kroge videre mine genløse sortne Kvinde sænk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|